Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Voorlichting en advies

Hoe neem ik mijn vitaminen in?

Bijna alle producten zijn voorzien van een coating die het slikken vergemakkelijkt. Deze coating zorgt voor een gladde laag op het preparaat, waardoor het gemakkelijker doorgeslikt kan worden en een eventuele vieze smaak tegenhoudt. Bijna alle preparaten zijn smaakloos, zelfs onze visolie. Probeer het zelf maar!

U kunt onze product gemakkelijk innemen met een slokje water. Heeft u problemen met het doorslikken van supplementen? Dan helpen wij u met onderstaande tips op weg:

  • Druk uw kin richting uw borst, dit opent de keel maximaal (in tegenstelling tot het hoofd achterover doen).
  • Probeer het supplement in te nemen met een dikkere substantie dan water: Doe het preparaat in een lepel met yoghurt, vla of appelmoes. Maakt u zich geen zorgen, het preparaat smelt niet meteen. Slik het preparaat met de vloeistof door.
  • U mag de tablet breken, harde capsules met droge inhoud kunnen worden opengemaakt. Dit kan gemakkelijk met behulp van onze pillensnijder. De inhoud kan op een lepel of door de vla, yoghurt of andere dikkere vloeistof worden gemengd (nu kan er wel een smaak geproefd worden). Let op uw kleding, vlekken zijn soms niet te vermijden. Overleg altijd met ons, soms is de opneembaarheid van een capsule minder goed als hij wordt opengemaakt. Gelcapsules kunt u sowieso beter niet openmaken.

Heb ik een recept nodig?

Nee hoor, daar kunnen we kort over zijn: u heeft geen recept nodig.

Veel van onze producten zijn geheel volgens ons eigen recept gemaakt. Wij maken een groot deel van onze producten onder licentie en in eigen beheer. Dit doen we bij (inter)nationale, grote fabrikanten waarmee wij langlopende overeenkomsten hebben.

Een goed voorbeeld daarvan zijn de glucosamine formules, de rode klaver, de Areds formules, maar ook de Pros-Totalis en de relaxzzz formule. Geheel volgens ons niet geheime, maar wel eigen recept!

Worden de supplementen vergoed? Hebben jullie Z-index nummers?

Nee, onze producten worden helaas niet vergoed. Met deze reden hebben wij voor onze producten ook geen Z-Index nummers aangevraagd. Het voordeel hiervan is wel dat je geen recept of voorschrift nodig hebt om onze producten aan te schaffen. 

Contact

Mijn Vitaminen op Recept

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens.

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: 5 minuten

0800-9887765 (NL)

0800-76780 (BE)

Gemiddelde wachttijd: 5 minuten

0800-9887765 (NL)

0800-76780 (BE)

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier.

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier.