• Eenvoudig betalen
    iDEAL of MisterCash

  • Geen verzendkosten
    In Nederland

  • 10% korting
    Op uw volgende bestelling

Klachten en retourneren


Indien u een klacht heeft over onze diensten of een ontvangen bestelling kunt u deze schriftelijk uiten. U kunt uw klacht sturen naar info@medivital.nl of naar Medivital BV. Steenpad 19, 4797SG Willemstad (NB) . Bij ontvangst zullen wij u een bevestiging sturen. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Indien wij samen met u niet tot een juiste oplossing kunnen komen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor vragen of vertraging van uw bestelling kunt u iedere werkdag tussen 9.00-17.00 uur bellen met ons GRATIS telefoonnummer: 0800-9887765

Hoe kunt u uw bestelling retour zenden?

Indien u besluit dat u het door u bestelde product toch niet wenst te gebruiken dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden, via info@medivital.nl of 0800-9887765. U kunt uw bestelling dan retour zenden, dit alleen indien de binnenverpakking (aluminium zak) nog volledig intact is. Het retour zenden van uw bestelling is voor uw kosten, tenzij anders overeengekomen met ons. Pakketten bezorgen wij met DHL / Selectvracht. Deze diensten proberen uw bestelling meerdere malen aan te bieden (2 pogingen) Indien u meerdere keren niet thuis bent, kan het zijn dat u uw pakket zelf dient af te halen op het depot. Dat kan verder weg zijn dan het servicepunt. U dient hier uiteindelijk zelf zorg voor te dragen. De kosten die ontstaan als u het pakket niet afhaalt, worden aan u doorbelast!

Indien u al heeft betaald zullen wij binnen 14 dagen het door u betaalde bedrag (aankoopbedrag) terugstorten op uw rekening. Verzendkosten voor een retourzending dient u zelf te betalen. Onjuist geretourneerde artikelen kunnen worden uitgesloten van herroepingsrecht. Het is niet toegestaan om producten zonder overleg ongefrankeerd terug te sturen. Indien de verzendkosten voor de retourzending niet zijn voldaan, zullen wij u daar alsnog een rekening voor sturen!  Verzending met PostNL is gratis naar uw adres. Retour is voor uw rekening. Indien u kiest voor een andere verzendwijze dan PostNL brievenbuspost, bijvoorbeeld onder rembours, dan komen de extra kosten altijd voor uw rekening ook al weigert u het pakket aan de deur. Wij raden het verzenden onder rembours dan ook af om teleurstellingen te voorkomen.

Aanpassing per 1 juli 2015: ''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''